Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, že zboží není v pořádku, společně vše vyřešíme.

Chceme proces reklamace nebo vrácení zboží ve 14 denní lhůtě co nejvíce zjednodušit, a proto přicházíme s jednoduchým řešením.

Níže stačí vybrat důvod vrácení zboží a vyplnit krátký elektronický formulář. Vše ostatní už si bereme na starosti my.

Reklamace zboží

1. Reklamace dopravy - doručení poškozené zásilky dopravcem

Pokud jeví zásilka při předání dopravcem známky poškození, prosím tuto zásilku nepřebírejte a informujte nás o této skutečnosti e-mailem.

Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, je nutné nás o této skutečnosti neprodleně informovat, ihned po zjištění poškození.

V případě nedodržení uvedeného limitu (3 dny od doručení) má dopravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.

Pro urychlení vyřízení závady v přepravě, doporučujeme vytvořit fotodokumentaci doručené zásilky včetně transportního obalu.

2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

Reklamaci zboží v záruční době je dobré podat nejlépe vyplněním formuláře nebo e-mailem na níže uvedený kontakt.

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů.

Následně vydá prodávající kupujícímu e-mailové potvrzení o způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Zboží vracejte až po informačním e-mailu, kdy vás vyzveme k vrácení zboží.

Ve spoustě případů nevyžadujeme vrácení zboží zpět z důvodu větší finanční a administrativní zátěže.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní.

 

Reklamované zboží kupující řádně zabalí a odešle:

1. zboží může být odesláno jakýmkoliv dopravcem na níže uvedenou adresu, nepřijímáme vrácené zboží na dobírku.

Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (foto účtenky za poštovné atd.) a zaslání na e-mail info@playmosvet.cz

2. zboží odnese na pobočku Zásilkovny a obsluze sdělí kód pro vrácení zásilky (kód vám bude zaslán e-mailem), služba je zdarma.

 

Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce.

V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.

V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady zákazníka, nebo si ho zákazník může vyzvednout v kanceláři e-shopu, níže uvedené adresa.

V případě vratky převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty vedené v CZK v České republice.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

Podrobný reklamační řád ke stažení zde.

Odstoupení od kupní smlouvy

Chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů?

Možnost odstoupení od kupní smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet následující den po převzetí zboží.

Vůli odstoupení od kupní smlouvy je nutné odeslat prodávajícímu nejpozději poslední den této lhůty.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít formulář uvedený níže nebo jednoduše vyplnit formulář v horní části obrazovky.

Náklady na vrácení zboží hradí v případě odstoupení od kupní smlouvy vždy kupující.

Finanční částka za vrácené zboží  + poštovné (které bylo uhrazeno při objednávce zboží) je zákazníkovi vyplacena po navrácení zboží na adresu prodávajícího.

Pokud zákazník vrací produkt, ke kterému byl v akci připojen dárek zdarma, tento dárek se vrací spolu s vraceným produktem.

 

Vrácené zboží kupující řádně zabalí a odešle:

1. zboží může být odesláno jakýmkoliv dopravcem na níže uvedenou adresu, nepřijímáme vrácené zboží na dobírku.

Poštovné hradí kupující a není nárok na vrácení úhrady poštovného zpět k prodávajícímu.

2. zboží odnese na pobočku Zásilkovny a obsluze sdělí kód pro vrácení zásilky (kód vám bude zaslán e-mailem).

Výše poštovného prostřednictvím Zásilkovny je 79,- Kč a tato částka vám bude poté odečtena od částky, která vám má být vrácena.

Přes Zásilkovnu lze vracet zboží pouze do váhy 3 kg a délky zboží maximálně 50 cm.

 

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nelze chápat jako bezplatného zapůjčení zboží.

V případě využití odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné prodávajícímu  vrátit kompletní, nepoškozené zboží včetně obalu, který je součástí stavebnice.

Je-li vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající (po prokázání) uplatnit na zákazníkovi právo na náhradu škody a tuto škodu odečíst z kupní částky. V takovém případě bude zákazníkovi vrácena snížená kupní cena o tuto náhradu.

V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy).

V případě, že vracíte zboží nakoupené v rámci své podnikatelské či obchodní činnosti (nakupujete na své IČ, které je uvedeno na nákupním dokladu), právo na odstoupení od kupní smlouvy tím nevzniká.

FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY KE STAŽENÍ zde

 

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:

Playmosvět - Zdeňka Doležalová

R. Svobodové 1232/1

415 01 Teplice

Adresa pro elektronickou komunikaci:

info@playmosvet.cz

telefon: 776 192 132 (upřednostňujeme e-mailovou komunikaci)

PODMÍNKY UŽITÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ KE STAŽENÍ zde